11 december 2011

raaaaaaagh har inte haft en bra dag :( ville sova ut eftersom att jag gick upp heltidigt igår pga tenta, men! Philips Trevliga bandmedlemmar tyckte de skulle börja smsa röven av sig runt 7 i morse.. så där rök det, somna bara lätt efter det :( är trött som attans! sen har en del till kaffemaskinen min gått i sönder så jag fick en full nybryggt kaffe över låret och satan vad det gjorde ont :(
satt och tog det lugnt när jag sköljt av det och började tänka på en massa, vilket jag bittert ångrar åter igen.. Hatar att tänka tillbaka, blir bara ledsen, irriterad och nere ..
Men fick ju gladerligen hoppa i rena kläder sminka mig och sen åka till staffanstorp för luciaträning.. den gick dock bra :) vi sjöng och när det blev fel sa Sussanne (körledaren) lyssna på pianot, eller emelie! då blev jag lite glad :) haha.

Crying is a good thing. It's a physical way to admit you've had enough.
detta är ett bra ordspråk som jag gillar, just när man är ledsen får det en(iaf mig)
att må bättre, för då vet jag att det måste bli bättre.

nej, nu ska starta en film och bädda ner mig, puss


Mina glädjespirror! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

auw tusse :(!!! btw.. de där trevliga bandmedlemarna märkte jag med av.. var typ i någon "koma" och mindes inte om det var igår, idag eller om det har varit bägge dagarna...



Meeeen...meeeen, hallå! den kan ju inte redan ha gått isönder :( kan man fixa den lätt? bajs att du typ blev brännskadad :(!!



Usch, jag hoppas du vet att du kan prata med mig om det är något, men förstår om du inte vill, eftersom ja.. du sa det själv.. inte kul att titta tillbaks på vissa grejer kanske.. MEN... ångra det inte bittert, vissa delar av ens liv är nog till för att ältas för att man i slutändan ska kunna acceptera det på ett helt annat sätt..<3



kul att kören gick bra iaf och att du fick fin beröm :D det är du värd!! :D<3

2011-12-11 @ 22:41:19
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0