Always be a first rate version of yourself, instead of a second rate version of someone else .

Skrev ett inlägg via telefonen innan.. men det ville inte publiceras :(! Var iaf på jägers idag med mamma och Marcus, vi tittade runt lite och så inhandlades någon julklapp och en present till överrasknings babyshowern jag ska på ikväll :)!
idag var det världens sämsta föreläsningen, det var så onödigt att gå till skolan och jag som hade världens sämsta morgon och hade skitsvårt för att komma upp :( men i morgon fortsätter dramapedagogiken och det är sjukt kul och intressant :) massor att göra överlag bara .. men det löser vi nog :)

Igår vare lucia och jag gick med min kör i staffanstorp.. vi behöver inte gå in på hur det gick, men det är något med att gå lucia, julkänslan kommer lite extra då! dock inte detta året.. att snön inte trillat än gör att det bara känns som höst fortfarande tråkigt nog, för bortsätt från alla fina röda färger så är det den sämsta årstiden.
någon bild i från i sommras för att muntra upp mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0