Instead of wiping your tears away, try wiping away the asshole who created them .

julmusik <3

Sitter och fick en sån mysig känsla inombord. Jag och min finfina pojkvän satt i soffan i vars en ände och tåflörtade lite. Han satt med sin tidning och jag med min dator och just i det ögonblicket kändes allt så bra. Det är så skönt att bara sitta och njut av varandras sällskap men ändå göra något.
Nu sitter jag här och skriver och han sitter och spelar tvspel. och även detta känns lite som en dröm, det var så längesen vi bara satte oss ner tillsammans. och nu hoppade min lilla mysechej upp i soffan oxå <3 älskar myskvällar!

Har gjort smoothis oxå nu på kvällskvisten och det blev förvånadsvärt gott! tog jordgubbar, hallon, blåbär, lite kiwi och vaniljyhogurt :)!
bilden blev inte alls fräsch eller något, men ändå ;)
image description
Nu ska jag njuta lite till av kvällen, sen blire sängen om en stund, upp i morgon igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0