Our background may have influenced who we are, but we are responsible for who we become .

Från och med nu kommer de flesta av mina rubriker (som förr:P) inte ha något med texten att göra, men istället för att skriva dagens citat/ordspråk som jag fastnat för i slutet så skriver jag det i rubriken :)

Till vad jag skulle skriva. Dagen idag började inte så värst bra. Ville inte gå upp vilket resulterade i att jag fick stressa istället.. Men väl uppe gjorde jag de vanliga rutinerna, tvättade av mig, sminka, fixa håret, gick hemmifrån och ringde pappa. Hade glömt att han var hos doktorn idag :( får svar i morgon om det är bra eller dåligt. Men det sänkte mitt humör ännu mer och jag kom till skolan med världens sämsta humör.. Dock hade vi en jätte bra dramapedagogiks lärare som var helt underbar. Vi skratta oss igenom 3 timmar och sen återigen med en annan drama lärare på eftermiddagen :)! Så då mådde jag bättre :) vi gjorde övningar och skratta. Hade näsa mot näsa och en massa annat ;) haha skämt och sido :)

Till en annan sak, alla borde ha en bästa vän som min! Hon är den finaste som finns och finns alltid där. Även om vi inte pratar på några dagar så finns hon och ställer upp till 100% dag som natt! Amanda, glöm aldrig bort att du är den bästa som finns, den finaste vän man kan ha och jag är så otroligt glad att ha dig i mitt liv! Jag älskar dig, min skumma men ack så underbara bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig också bästis!<3 och är väldigt, väldigt glad att du med finns i mitt liv! <3 Tack för att du alltid stöttar, alltid finns där och för att du är du helt enkelt!! <33

2011-12-14 @ 17:36:35
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0