8 december -11

åter igen har det varit en lång paus.. men åter igen så försöker vi :)!
Snart är det 3 advent och snön har fortfarande inte kommit hit :/ Nu vill jag verkligen ha snö!
Julklapparna är klara så på det planet är det lugnt, nyår har börjat planeras och kommer nog bli toppen, sen bär det av till Sälen med de bästa Philip, Amanda och Robin! Awesomeness! det kommer bli sjukt kul att åka iväg med dem igen :)! Förra gången var det Göteborg (två år sen :o?) fick det i 18 present så antar det för om lite mindre än en månad blir jag 20.. gamling här ja ;)
Liten bildboomb från vår förra "resa" :D

kvällen innan vi skulle åka :)


roodetrip skivan var i och vi dansa satan! ;D

killarnas frukost..

..

killarns musik var i och det var deras tur att dansa ;)

:D


daunsar

det blev en liten bild :o men iaf är detta på Boddy Holly musikalen eller vad det kallas :P



gillar frillan ;)




<3




Nej nu ska jag fortsätta plugga inför tentan på lördag och inför redovisningen i morgon, och så ska jag skriva klart frågeställningen till "papert" som även ska in idag. whopido..


You know life is worth the struggle when you look back on what you lost, and realize what you have now is way better than before.

Kommentarer
Postat av: Amanda

baaah. jag längtar till januari!!! :'D

och det där ordspåket är fint! bara du inte menar att det är det på bilderna du har förlorat och att du har det bättre nu ;P haha x))

2011-12-11 @ 13:15:20
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0