Kvällsmys!

Sitter med en finfin katt i knät som bara myser :) just nu lysande vi på när Robin och Philip sjunger och spelar en massa fint! Har gått igenom låtarna till begravningen och det låter faktiskt väldigt fint! :) tänkte lägga upp lite låtar som gör min morgon så mycket bättre, men kom på att mitt blogg.se sucks sådär skiva dem lite senare :)

Allt rabalder om mitt hackade Facebook konto är sjukt! Fan vad jag HATAR den människa som gjort mig, min familj, mina släktingar och vänner illa! Jävla idiot säger jag bara! Arrrrrrgh!
Usch din idiot!

Men ja. I morgon ska jag hjälpa mamma på jobb och sen träffa Therese Jacobson, käka middag och mysa :D!

Dagens citat fick bli;
Don't cry because it's over. Smile because it happend. Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0