Lala.

Hello :)
Nu var det längesen jag uppdaterade.. Men jag kan inte uppdatera via datorn, eller jo, men det är sjukt drygt..

Nu sitter jag på tåget iaf påväg till veckans första skolpass. Är jätte trött och orkade knappt gå upp idag! Men starta musik i lurarna sen gick allt som smort ;P gjorde även ett hemmafix halsband som det kommer en bild på under :)
Idag ska vi jobba på grupparbetet efter föreläsningen och jag är inte alls sugen :/.. Känns drygt för vi är typ klara men ja. Ikväll ska jag till Staffanstorp och se hur deras kör är :)! Har saknat det som Attans!
Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på Who says med Selena Gomez! Puss!

Jag undrade alltid varför inte någon gjorde något åt det; tills jag insåg att jag var någon. Lily Tomlin


Kommentarer
Postat av: Amanda

fyfan vad snyggt halsband!!! :O

Oj.. har vi samma kalender, eller var hitta du det ordspråket^^?

2011-10-25 @ 20:53:19
URL: http://veenus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0