I want to refresh my mind. delete all my problems, undo all my mistakes and save all the happy moments .

Tar tillbaka det jag skrev igår. eftersom att idag behövde jag skriva av mig och kände att jag liksa gärna kan göra det här som någon annan stan.

Att inte kunna känna sig glad är en fruktansvärt påfrästande känsla. Att hela tiden känna att det är fake, eller att det inte är kul för 5 öre.
Jag vill inte att ett par tabletter ska göra mig glad, jag vill bara vara glad! en glad tjej som funnits förut men som inte hittar tillbaka.
Jag vill inte vara positiv till saker för att tabletterna har den effekten. Jag vill vara en tjej som vill vara positiv till olika saker och se fram emot något!
Jag vill inte ha styrka och kraft för att tabletterna gör att man får det, jag vill bara hitta tillbaka till den jag en gång var, men verkar ha tappat för länge sen.
The things that doesn't kill you only makes you stronger, det passade in förr, innan jag förstod hur suddig jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0