Live with the three E's, energy, enthusiasm & empathy and with the three F's, faith, family & friends .

Första inlägget för iår.. Jag har kunnt skriva så mycket positivt de senaste dagarna men har varit så överväldigad av allt som hänt att det inte blivit så.. Så årets första inlägg blir negativt.. Men jag sitter i skolan och tillåter folk att avbryta mig igen.. Vi gör ett grupparbete och nästan var gång jag kommer med ett förslag pratar någon högre än mig och tar det jag sagt tidigare och alla håller då med -.-' konstigt man blir trött?
Irriterar mig på att de inte lyssnar så nu sitter jag här och bloggar och orkar inte överösta dem mer.
Ska skriva en positivt inlägg när jag kommer hem, behövde bara skiva av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0