Wisdom is knowing what to do next; virtue is doing it .

Idag var dag 1. Dag 1 till att Va Glad!
Första stegen jag tar är att bli glad och nöjd över den jag är. så från och med nu ska jag skriva något nytt när det kommer, tänkte först var dag, men vad tråkigt det kommer bli om jag ska skriva vad jag ätit/inte ätit ena dagen och så vidar så skriver istället, nu är det slut på allt skit :) Iallafall under veckorna, för älskar man godis så gör man, men till helgen räcker! och jag tycker inte läsk är så jivlans gott egentligen så varför dricka det?

Inställningen är bra idag, iallafall nu och har varit det sen jag fick ett underbart sms från en underbar människa där det stod: Redo för förändring? För då hänger jag på!
redan där ändrades allt känns det som just nu, jag gick från NOLL inställning till att ställa mig i kön till gymmet för att köpa mig ett gymkort, Ett steg i rätt riktigt :)!

Jag säger inte att det bara är för att jag inte är nöjd med mig själv som jag mår som jag mår, men det är antagligen en av faktorerna. Och på vilket bättre sätt kan jag få reda på det än att prova?

fick även studentrabatt så det kostar bara 169 kr i månaden :D!

som skrivet uppe så trots filmkväll med Tias och Hjärtski, så blev det grönsaker med dipp i stället för chips:)!

Nu ska jag se Revenge, sen blir det sängen för att vakna till Dag 2, men förhoppningsvis samma inställning!
puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh vad bra det låter!! fast glöm inte att det är din blogg så skitsamma ifall du tror att det blir "tråkigt". vill du dokumentera din mat, så gör det ;) Eller så kan du helt enkelt göra detta till "lyckoplatsen", som du nog redan hade tänkt med de ord du skrev x))<3



Avis jag blir på att gymkortet är så billigt för dig och så nära din skola!! :P men glad för din skull!! :)<3



hihi lite kul att jag med satt och såg revenge igår. Do u like serien:)?

2012-01-20 @ 09:49:30
URL: http://veenus.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: faaan vad bra det kortet låter!! :O

iaf det där med Hampus, du bör vara nyfiken för idén inkluderas du i ;)<3

Jag bara fick en idé om att du och jag kan göra en sådan "lyckoblogg". såklart får du blogga vidare på denna om du vill! x) men jag tänkte att ifall vi bloggar på samma blogg så håller båda igång bloggen och dessutom så gör vi det till vårt lilla lyckoställe x) if you know what i mean x) vi kan typ OM DU VILL GÖRA DET, prata om det lite sen x) jag har redan skapat bloggen och döpt den (man kan döpa om den). Skapade den inne på wordpress för jag vet att Hampus inte tycker om blogg.se utan har velat att jag ska ha min blogg på wordpress så han kan koda lite roligare... eller ngt xP

2012-01-20 @ 15:14:32
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0